Letné astronomické aktivity v Bratislave

Astronomický klub Bratislava si pre astronómie chtivých Bratislavčanov pripravil niekoľko aktivít pre mládež aj pre širokú verejnosť. Nechýbajú verejné pozorovania, denné tábory astronómie a kozmonautiky a týždenný tábor pre najmladších školákov.

Verejné pozorovania

Verejné pozorovania sa uskutočňujú len v prípade jasného počasia. Najbližšie plánované termíny pozorovaní sú:

• streda 15. augusta od 20:00 - Slavín
  • sobota 18. augusta od 20:00 - Slavín

Všetky verejné pozorovania sú bezplatné. Sú financované v rámci projektu Astronomická Bratislava z dotácie magistrátu Hlavného mesta SR Bratislavy.

Denné astronomické tábory

Členovia Astronomického klubu Bratislava sa podieľajú aj na organizovaní aktivít pre deti a mládež v rámci Atlantis Science Center, kde každý piatok prebieha tábor s témou astronómie a kozmonautiky.

Organizátorom týchto aktivít je Atlantis Science Center, preto doporučujeme navštíviť túto stránku.

Týždenný astronomický tábor

V spolupráci s občianskym združením Preliezka organizuje Astronomický klub Bratislava aj týždenný tábor v Bratislave s názvom Veľkí astronómovia. Tábor sa uskutoční v termíne 20. - 24. augusta.

Denný letný tábor sa bude odohrávať v areáli IUVENTA - Karloveská 64 (Bratislava 4 – Karlova Ves). Pre deti je pripravená pestrá paleta rôznorodých zážitkov a hodnotných vedomostí.

Táborový program s množstvom zábavy, hier a humoru je popretkávaný vedomosťami z rôznych oblastí astronómie. Každý deň je venovaný rôznym témam - Čo máme na oblohe - Slnko, Mesiac, planéty; Zo života profesionálnych astronómov; Pozorovanie Slnka a Mesiaca; návšteva planetária v Hlohovci; a mnohé iné.

Sme presvedčení, že tento denný letný tábor sa stane medzi deťmi populárnym. A opäť sa nám podarí deti nielen zabaviť a vyčariť nespočet šťastných úsmevov ale hlavne ich naučíme niečo zaujímavé a hodnotné. Niečo čo im pomôže chápať širšie súvyslosti :)

Organizátorom týchto aktivít je o.z. Preliezka, preto doporučujeme navštíviť túto stránku.